Practical Joke.

Fy farao vad elakt av Tina.. Jag ar ansvarig for nyckeln, a.k.a "The Keylady" och nu nar vi skulle ner hit sa hann jag stanga dorren da hon sager; Har du nyckeln!? ..Eh..neej!?
Sa ner till receptionen och ena piccolon foljde med och laste upp och jag letar som en dare genom hela lagenheten, no key! Far lite smatt panik och borjar tanka pa vad som nu kommer att handa mig. Da Tina tar upp nyckeln och sager "Haaahaaa, lurad", da hon har haft den hela tiden.. Om man hade varit grabb sa hade man formodligen bara skrattat direkt, men trott som jag ar sa blev jag faktiskt riktigt arg, men 15 minuter senare kunde jag gott se det roliga i det hela..Men elakt var det allt =(

Vilka missforstand det kan bli... Konversation i bergen;
Tina - Jag tror jag ska ha en bar snart..
Jag - Haha, vada, sa du kan sluta cykla eller??
Tina - Sa jag far lite mer energi..
Jag - Oh, va?! Vanta.. vad sa du? Sa du inte barn?

Kommentarer
Postat av: Tilisha

Hey Little Sister!
Har ni det bra? Ni e val forsiktiga? Jonathan sa att han skrivit till dig, men att du ej svarat..?
Hoppas ni har det super och har blivit bruna ;)
Halsa Tina!! Pussar och Kramar!
Alskar er!

2008-01-17 @ 05:55:11
URL: http://www.tilisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0