Lugn dag!

Fastän jag sovit väldigt mycket sista 3 nätterna.. - Med undantag från igår lite då.. jag sov visserligen mycket, men var uppe sent med Tilisha och uppe igen klockan 04.30 för att säga hejdå, sen sov jag till klockan 12... (ÅNGEST!) Så har jag ändå varit vääldigt sömnig idag.. Halsen är bra nu och jag har cyklat lite grann och varit på Rehab lite grann... Lugn dag som sagt... Jag borde ha packat upp min väska, men jag orkar inte. På sommaren har jag i princip alla mina kläder i resväskan. Jobbigt att packa upp allt på måndagen för att sedan packa ned allt på fredagen igen. (Missförstå mig inte nu, självklart tvättar jag mina cykelkläder och andra kläder som använts.. Men de läggs ner i resväskan igen efter tvätten istället för garderoben!)

Tilisha kommer förresten skriva om sin resa här... För den som är nyfiken på hur det skall gå för "Översvämning? Då måste ju fiskarna drunkna!"-Tilisha. ;)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tilina, hur ska man få tag på dig egentligen?? Har försökt mejla dig o skriva här i bloggen men inget svar någonstans.

2008-01-08 @ 08:35:21
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: Tilisha

Gumman min! Saknar dig sa det gor ont! Trodde att jag blivit av med halsbandet idag och fick en klump i magen :(, men det hade jag inte :) Kollar pa dig VARJE dag! Sa roliga inlagg du skriver! Kul for mig att folja med i din vardag och vad som hander hemma. Keep up the good work ;)
Saklart ska du fa fina presenter. Nogat speciellt du vill ha med? Alskar dig ditt lilla liv!!

2008-01-08 @ 17:09:04
URL: http://www.tilisha.blogg.se
Postat av: Linda

Grunden till att Tilisha kallar Pheobe kanske.. :o)

2008-01-08 @ 20:44:42
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0