Jobbdaag

Så var man tillbaka på arbetet igen.. Var inte meningen att jag skulle jobba förrns den 1a februari egentligen, men Volia är sjuk så jag fick hoppa in idag och Burlöv lider av personalbrist denna veckan så på torsdag så hoppar jag in där också.. Skönt, så får man iaf liiiite januari-lön...  Hektisk dag, var hemma 18.45 å stack till gymmet lite över 19.00.. Nu har jag ätit och druckit lite morotsjuice och skall avnjuta ett skönt bad tänkte jag.. Sen lägga mig och sova för imorgon är det bara träning på schemat.. jeeej =D

image304

Kommentarer
Postat av: Tilisha

Hey Lovely!!!
Blev Mamma arg?? Uuups!! Skont att hon lugnat sig lite. Pappa da? Kom till malaysia idag, Nastys slakt ar saaa sota och tar hand om oss. Vi ska vara har fram till lordag da i reser vidare till hennes farbror i 6 dagar och kommer sen hit igen i 3 dagar. Har ingen speciellt planerat. bara se oss omkring och INGEN shopping, hehe ;)
Allt val hemma?? Ja du...svart beslut. Tycker dock att det hade varit skont med en fardig utbildning 2009. Vad for utbildning?? Florist? Konditor? Beror ju ocksa pa ditt jobb och cyklingen.
Ja, skitcoolt med var egen tatuering!! Det vill jag!!! Saknar er massor! Halsa alla att jag alskar dem! Alskar dig syster liten!!
Puss puss puss Puss!!

2008-01-23 @ 15:33:31
URL: http://www.tilisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0