Fredag? Torsdag?

Cerdic kämpar för att få med mig ut på lördag, men jag är lite skeptisk, varav jag börjar prata om annat, men tydligen blir det för mycket för lilla Cerdic att klara av..

Tilina - säger: Vi får gå till KB snart

Cerdic. säger: mm

Tilina - säger: för snart börjar min säsong, då kan ja aldrig gå ut på fredagar förrns i september igen. =(

Cerdic. säger: och DÄRFÖR ska vi ut imororn!

Tilina - säger: imorgon?

Tilina - säger: d e fredag imorrn

Cerdic. säger: eh

Cerdic. säger: LÖRDAG

Cerdic. säger: daah! =D

Tilina - säger: haha, fan av du fick mig att tvivla på dagarna där
Cerdic. säger: hahahaa

... Ja, jag har jättetråkig humor. Eller så är jag bara så frälst i min vän att jag finner allt vi pratar om väldigt roligt. Hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0