Bye Bye Sweden, Hello Spain!

Ifall jag inte hinner skriva imorgonbitti, så säger jag hejdååå till er nu! Åker till Teneriffa imorgon, tillsammans med Tina, men vi blir bara borta en vecka! Åker ospecifierat, så det hela är lite ovisst, men jag hoppas allt ska gå bra! Vi ska försöka dra till ett zoo där de har pingviner någon dag, det skulle utan tvekan göra denna resa till en av de mest minnesvärda någonsin. ;)

Så nu har vi packat färdigt, men en hel del övervikt för oss båda... Men 2,5 kilo i min väska är Vitargo och bars, så det kommer förhoppningsvis vara borta tills vi skall hem..
So long, see you soon.

Tilisha & Cerdic - I love you =)

(Vi ska definitivt ses direkt när jag kommer hem Cerdic!)

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Hej du, sorry jeg forsvandt igår, men jeg løb tør for strøm på telefonen og kom rigtig sent hjem fra øver. Ha en fantastisk tur, jeg kommer og hilser på jer når i kommer hjem!

knus Jonathan

2008-01-13 @ 08:52:15
URL: http://www.factory45.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0