Bad bad dag

Nix, jag har inte bad-badat idag, utan bara en dålig dag utav mig, eftersom ja inte hunnit med ett enda litet inlägg. =O

Vaknade inte förrns 11.15.. Panik, panik, panik. Hade ju ställt klockan på 08.50, men snoozat ett x antal ggr, sedan tydligen råkat trycka på "Stopp".. Skulle köra ett riktigt långpass idag, riktigt många timmar, så slutade med att jag inte var färdig förrns 18.15.. =( Kom upp och mamsen hade gjort en riktigt läcker räksallad åt mig.. (Det är som om man bor på hotell!) Blev film med Jesper och Tina sen.. fick min vilja igenom och vi såg "Kärlek på menyn" (just like you told me Tilisha!) Riktigt mysig feel-good film.. Sen så var det ju inte helt fyskam med alla läckra maträtter som visades i rutan.. .Yummi. Så nu slipper du se den me mig Cerdic.. =)

Soova nu, hård dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0