Yesterday was fun. =)

Tränade på morgonen på gymmet.. Småseg i låren efter testet, men det gick fint ändå. Carolin ringde och det blev en tur till Nova för att lämna tillbaka ett par skor jag impulsköpte i fredags.. Hata impulsköp. Så träffade vi även Carros Danne på J&J. Stack hem till Carro sen och pratade en de-e-e-l med hennes söta föräldrar! =) Var lääängesen jag var hemma hos henne nu.. =/
Sedan var det dags för Cerdics och mitt försök till en ny dejt. Det började med att jag av MISSTAG missade 4 av hans samtal.. Men sedan fick jag fatt på honom och körde och hämtade gossen. Sen ville jag baka! Baka baka baka.. Men eftersom klockan var 22.00 så kunde det ju inte bli något jätteavancerat. Så vi bestämde oss för; Havreflarn! Och hör och häpna, jag har aldrig gjort havreflarn hemma förut ens. =S (Vad för slags livsare är jag egentligen!?) I alla fall.. Cerdic tappade ut halva hans smet och efter att jag torkar upp och lagt en handduk över så var det min tur att trilla, med stekpannan i handen räätt så nära Cerdics huvud.. Men han klarade sig ;) Skrattade mycket igår må jag lova. (= Nej, vi återanvände inte den tappade smeten, vi slängde den!

image314
Lägg märke till att det ser ut som en smiley i Cerdics tappade smet.. Han anmärkte detta ett X antal gånger.

Kommentarer
Postat av: Calin

Ni är söta =) Spenatsoppa på torsdag din fis!!

2008-02-12 @ 20:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0