Let me sleeeep!

Sällan har jag varit så trött som jag är idag. Helt galet trött, inte ens efter en nyårsafton har jag varit såhär utslagen. Satt barnvakt i torsdags igen, och fick sjukt lite sömn, sedan var det dags att jobba, jobba, jobba igår. Efter jobbet var jag tvungen att dra från Malmö till Lund för att hämta Tinas födelsedagspresent, när jag kom hem sen så kunde jag ju inte sova då det var Idol-final, nördig som man är. Sen var det dags att dra till Lund igen för Lucia Movie Night! 4e året i rad vi är där nu, det är det enda rätta sättet att lussefira. Så från 00.00 - 07.15 var det filmdags inne på bion, när vi kom hem slocknade vi direkt och har sovit till 12.. nu ska jag äta, sen ska jag köra ett LÄTT pass.

Oh, just det ja, Cerdic är bäst i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0