Julstress

iiih.. varje år.. VARJE år är det samma gamla visa. Man vet om att den 24e december varje år så är det julafton. Hur svårt kan det vara att planera efter 19 års medvetande om detta? Tydligen förbannat svårt. Var ute i typ 8h med mamma igår och fixade klappar till massa, men jag är fortfarande inte färdig.

Jobbet idag var dessutom sjukt stressigt, då ändringar plötsligt skulle göras en vecka tidigare än planerat. Imorgon börjar jag jobba tidigare just p.g.a detta, träning skall också hinnas med samt Singstarkväll hos Tilisha i Köpenhamn. Söndag skall träning göras, lite julshopping, samt julmiddag med BikBok. (Förlåt Cerdic.. det var inte jag som valde dagen.. =/..) Måndag skall det jobbas heeeela dagen lång, samt träna. Sen är det tisdag. Dagen man skall fixa allting.. Julklappar, julgodis, julmat, julbak.. Puh, you name it. Sen är det två lediga dagar med träning innan det stora drar igång igen.

Tur att lönen kommer på tisdag, så både jag och kontot blir lite gladare. =) Just nu är det väääldigt magert för att kunna handla in de sista klapparna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0