Julen är häääär.

Första december, sol och 4+ C. Vad är det som känns fel i den meningen? Sjukt, sjukt, sjukt. Ibland undrar jag fall Skåne någonsin kommer att få se snö igen. Självklart är detta inget jag behöver undra över då vi såg snö (väldigt massvis med snö) senast för 1 vecka sen. Men ändå, det känns som det. Det är ju inte meningen att det ska vara 4+ vid denna tiden på året. Det är iofs himla bra för oss cyklister här nere, som slipper sitta och nöta 3-4h ute i minusgrader.. igår var det till exempel vindstilla och 5 plusgrader och sol. Som en tidig vårdag. Underbart. Jag hade kunnat cykla i 3h till när jag kom hem. Men det fick jag inte av pappa. =(

I alla fall, första december är här och det innebär julkalender!! (Nej, man blir aldrig för gammal för julkalender) Dock slutade jag kolla på TV-kalendern för många år sedan.. Vad hände liksom, hur kunde alla kalendrar bara bli skräp efter Greveholms slott? Men, jag har två chokladkalendrar i alla fall!! =) En klassisk, med samma motiv på som jag haft sedan jag var 4-5- år, och en med Tingeling på!! Fick den av Tilisha, med tanke på mitt lilla smeknamn Tingeling som jag fått av vissa.. Det är till och med Tingeling på chokladen. Me love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0