I'm such a crybaby!!

Wäää... Nu har Tina åkt igen.. Bytte vakt på jobb för att kunna vara med henne hela dagen lång.. Känns ännu märkligare denna gången, för förut så visste man att hon kom hem efter 2,5 månad, denna gången är allt så ovisst?! Fall det går så bra som det verkar göra så kanske hon är borta skitlänge? Visserligen kommer hon hem 28e mars, men då stannar hon nog bara 1-2 vecka, och guess what!? Jag åker såklart till Mallorca den 28e mars!!! Vilket innebär att om jag har riktig, RIKTIG otur så ses vi inte på mer än ett halvår kanske?

Och nej, jag överdriver inte... Det blir såhär känsligt så Tina och Tilisha och jag faktiskt är varandras allra bästa vänner. Vi gör ju allt tillsammans, verkligen allt. =)


Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, ser ju ut som att jag ska "Jump sexy santa" vilken sekund som helst....=)

2008-12-30 @ 09:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0