it's all good.

Veckan rullar på snabbt känns det som, nästan halva veckan har redan gått.

Igår blev det 4h på gymmet. Haha, tiden gick sjukt fort och plötsligt var klockan 17... Men hann med 2h träning, ordentligt me stretching, massage, bastu och dusch. Det kändes gott för kroppen! ... Idag känns det dock inte lika gott.. Det ömmar och värker rejält på sina ställen må jag lova. Aj, aj, aj. Vem hade kunnat tro att jag skulle vara så klen!?

Har hunnit med att köra ett pass idag, och nu sitter jag här och slöar framför datorn inför nästa, och kollar ut på snön som börjat falla! (Kolla, jag sa ju att jag inte behövde undra om Skåne skulle få se snö igen...) Julstämningen är hög med alla stjärnor och ljusstakar som kommit fram i fönstret. Jag vill redan nu sätta upp granen, men det får jag inte av mamma.. Tror jag ska göra det i smyg någon dag sen.. Vi har en plastgran.. Heltäckningsmattan och granbarr går inte riktigt ihop. Men å andra sidan så har vi en lika snygg och jämn gran varje år..  Utan barrdoft.. =(

Nu ska jag äta.. igen.. Himla tur att det inte är jag av systrarna som är i Hollywood. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0