På väg till Värnamo

Så är jag i bilen på väg till Värnamo för att köra ett GP idag och Cupavslutning imorgon. Åkte klockan 08.50 hemifrån, och har redan kört fel två gånger. Bådar gott det här!! Känns sjukt märkligt att jag ska starta om 4h och att jag nu sitter här, i Åstorp för att vara lite mer specifik. Men det ska nog gå det här, vi kommer fram i sinom tid =)

Tilisha var ju här igår, vi var iväg och kollade på alla möjliga second hand-affärer, men vet inte om det är Tilisha och jag som är kräsna, men vi hittade verkligen iiiingentiiiing. Jag köpte ett par strumpbyxor för 50 kronor, det var allt. Väldigt billig shoppingtur med andra ord. Käkade även langos och churros. Ville äta texmex-tallrik och kycklingvingar, men Tilisha sa att jag inte fick, för att jag inte skulle orka något annat sen isf. När vi kom hem stack vi ut och cyklade, sen käkade jag pasta med köttfärssås.. Sen käkade jag hemgjorde hamburgare.. Uuuusch, min magsäck måste ha töjt ut sig något fruktansvärt igår. Gick säkert upp 2 kilo. Tur att jag ska cykla i helgen. =)

Nu ska jag sova.

Pusshej och önska mig lycka till.

Förresten Cerdic, schysst att du inte kom igår, verkligen, va? va? va? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bli medlem här och du kan lät samla ihop poäng till ett presentkort på Kicks. Och helt gratis är det!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=103207

2008-08-23 @ 10:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0