Fredags-sunk.

Efter en veckas jobb med tider som 08 - 19.30, kombinerat med träning - som gått förvånansvärt bra med tanke på hur veckan varit - så fick jag ledigt från träningen idag av pappa och har suttit och myst i soffan sen klockan 19.00. I mina sköna pyjamasbrallor har jag avnjutit en snickers-glass, en kanelsnäcka och ett stort glas varm chokladmjölk framför den underbara filmen Tristan & Isolde.
Känner mig jävligt tjock nu alltså, och jag tänker varje måndag att "nu jävlar, nu ska jag få tillbaka min beachbody som jag hade i januari". I januari.. Hallå? Jag hade tydligen alla sorts former alldeles för många månader för tidigt. Både beachformen och toppformen. Så fel det kan gå. =)

Läste massa om Tristan & Isolde under första terminen i 3an i svenska B, jag älskar den historian... Så nu ska jag avnjuta sista halvtimmen av filmen... =)

Kommentarer
Postat av: Claudia

Va kul och hitta dit här tilina. kollade på senaste inlägg och såg ditt namn men tyckte det var nästan omöjligt att det kunde vara du =)

Allt bra annars med dig ?

Kram Claudia

2008-08-08 @ 23:13:45
URL: http://claudette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0