Världens mest visa Mattias.

Tilina - säger:

i wanna keeeeep the cake, but I want to eaaaaat it

Cerdic. AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ! säger:

äter du kakan har du den i magen ju

Tilina - säger:

hahaha, en stund ja

Cerdic. AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ! säger:

exakt, då får du ha båda, men bara för en stund

Cerdic. AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ! säger:

äter du inte kakan så får du bara det ena

Tilina - säger:

du e så jävla vis

Cerdic. AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ! säger:

jag vet inte RIKTIGT vad jag vill ha sagt

Tilina - säger:

hahaha

Cerdic. AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ, AVGÅ! säger:

det stämmer liksom inte


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej allt bra?, Vet inte om du läst på Facebook men undrar om du har lust att hjälpa mig fixa en snygg front lr vad man kallar de på sidan, där upp till där du har ett par blåa skor o lite text.. mitt är spårlöst borta o jag har ingen aning hur man får dit något igen ;( kram

2007-09-10 @ 19:19:25
URL: http://sophiela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0