Köpenhamn och Factory45!

Efter måååånga om och men så följde jag med till Köpenhamn igår, eftersom bandet där Jonathan är trummis; Factory45, hade fått erbjudande om att vara förband på Lille Vega! Fick så dåligt samvete gentemot Jonathan, eftersom jag ändå sagt på lördagen att jag skulle med, så jag stack dit till slut, och de var grymma live!

Eftersom Tilisha är som hon är så tvingade hon oss till att ta tåget 19.11, så vi var framme på Vega redan klockan 20.00... Aldrig förr har jag varit helt ensam på en nattklubb förut, bortsett ifrån bartendrarna och vakterna.
Gick för övrigt också på Istegade igår, Köpenhamns värsta gata... Kalla mig insnöad, men jag har aldrig sett något liknande... =) Haha, en mening som slank ur mig var "EROTIC CORNER!? Tilisha, vafan. Vad är det här?" mixtrat med prostituerade i gathörnen... Jodå, så världsvan är tydligen jag. Staden jag jobbar i, och jag visste inte ens att det här existerade i en sån stor måtta.

Men men, nu ska ja iväg på körskola och resten av dagen är väldigt planerad den också.
Börjar jobba imorgon, har en 3-timmarsvakt.. Fråga mig inte ens vad jag tänkte när jag tog den... =/

image234
Haha, så lycklig jag ser ut att vara... ;)

Kommentarer
Postat av: Enes

Var ligger den gatan? :)

2007-09-10 @ 16:53:13
URL: http://lifestyleofenes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0