Hösten är här!

... och med hösten kommer nya äventyr. ;)

Säsongen är snart slut (den är ju praktiskt taget det redan nu, men har ju 3 race kvar...) och då är det några veckors alternativ träning som gäller och det är fullt tillåtet att parta loss lite då och då. Dessutom börjar jag ju jobba igen nästa vecka, dock inte så sugen nu när jag har hört de senaste terrorhoten angående Nörreport-station där jag hoppar av och på varje dag... Så nu blir det till att hoppa av på Fields och ta metron och sedan gå en bit... Så jäkla onödigt att oskyldiga människor ska behöva gå runt och vara rädda för sånt som VI inte har påverkat.

Men men.

Nu ska jag i säng för att förhoppningsvis hinna med ett pass på gymmet innan körlektionen imorgon förmiddag.
Night night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0