Hård helg.

Fastän det bara har varit DM så har det ändå varit en hård helg, mest för att jag sovit alldeles för lite, och det var väl partempot med Camilla igår som tog på mina krafter. Körde dryga milen på 13.58 och det gick fort må jag lova. Triathleter är helt otroliga idrottsmänniskor. Tidigare på morgonen så körde jag även det traditionella partempot med min kära Far. =) Men han blev småsjuk under kvällen igår, så det förklarar en hel del, men han var nöjd ändå.

Fick kört 2 partempon igår och ett tempo på 2 mil som jag rullade igenom, samt ban-DM idag. Så nu är säsongen officiellt avslutad. Joohoo, och det dröjer ända till den 2a helgen i april innan det drar igång igen!

Jag är vääääldigt trött så nu ska jag i säng innan vi ska till Ashleigh och äta lite tårta. Dansken blir 24 år idag!

Bilder kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0