Bokat Och Klart.

Nu så är både halkan och teorin bokade.. Men precis som alla andra så är jag lite hemlighetsfull om datum... ;p
Men förhoppningsvis så har jag det rätt snart och då blir det en tur till Arvika. Joohooo. Så kan man ta med cykeln också, slipper man kånka den i en cykelväska på tåget. (Något jag förresten aldrig gjort.. alltid vägrat. Hatar cykelväskor.) Så kallt som det är nu så lär man väl kunna pimpla i Arvika vid den tiden... =(

Viktor är här nu och vi har hyrt en maaaassa filmer (fyra stycken) så vi ska allt ringa efter en pizza utan ost med dubbel botten nu... (Det ena måste ju väga upp det andra!)

So long.

P.S - Jag saknar Cerdic.

Kommentarer
Postat av: Sara !

Hoppas att det går bra för dig med körkortet nu så du får det snart ! Jag har börjat med mitt nu ;D Saknar dig Seeenap ! Puss

2007-09-04 @ 18:38:48
Postat av: Cerdic

Cerdic saknar dig också. Men han ska till Kalleskrona i helgen. Fast han kommer hem på söndag, vill Tilina kolla film med honom då? :)

2007-09-04 @ 21:35:23
URL: http://cerdics-blogg.blogspot.com
Postat av: Felicia

Felicia saknar dig också ! =) Och om du har kørkortet snart måste du ta och komma upp hær....

2007-09-06 @ 15:30:20
URL: http://fredgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0