3 gången gillt?

... Nej, det är nog till att vara lite för optimistisk. =)

Fick min 3e punktering någonsin idag, och det var en upplevelse... Körde pace under kvällen och ute i Genarp sa det plötsligt PANG och så började bakhjulet. helt leva sitt eget liv. Bara haft 2 stycken pyspunkteringar innan, så nu vet jag i alla fall hur det känns att få en ordentlig punktering i ordentlig fart. Alltid något! (Man ska se saker ur den positiva vrån.) Underligt hur jag har lyckats att klara mig undan punkteringar så som jag har gjort under alla åren jag cyklat (peppar, peppar!)

Kanske inte så intressant kvällsläsning, men jag måste ju hålla er uppdaterade om alla smaskiga detaljer som händer i mitt liv... (Lägg märke till ironin vid orden "smaskiga detaljer"...) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0