Nya inlines (=

Jodå, det är sant. Värdelösa Tilina har gått och köpt ett par splitternya inlines.. Mina gamla rullade så dåligt (Ja, det är faktiskt min ursäkt.)  Ett par fina silver/rosa som stödjer bröstcancerfonden. Så det blir till att försöka lära mig åka inlines på torsdag, då jag inte jobbar.

Åkte in till Mobilia med pappa igår för att köpa dem, så skulle jag ta bussen hem; 34.an till Södervärn och därifrån hade jag tänkt ta 173.an hem... Jag gick runt Mobilia och över korsningen 4 ggr för att leta efter den där hållplatsen, men fann endast bussar till Lindängen.. Så det slutade med att jag fick till Södervärn. Lätt som en plätt tänker vissa, men jag har bara varit på Mobilia 2 ggr förut i hela mitt liv, så det var ren tillfällighet att jag ens hittade till Södervärn. Så det tog mig nästan 1½ h att ta mig hem ifrån Malmö. Nästan lite pinsamt. Man borde ändå känna till det lite bättre än så  (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0