Mysiga söndag

Älskar söndagar utan träning. Det är verkligen en riktig mysdag som man bara ska sitta inne och umgås. Eftersom jag fortfarande är rasslig innebär detta att jag inte ska träna och då får jag alltså en av de där ovanliga, så väldigt uppskattade söndagarna. =)

Igår var det som sagt födelsedagsfest hos Nathalie i Malmö. Hade skitroligt, men det faktum att jag glömde mitt pass hemma (nej, jag har inget ID, jag väntar på körkortet ;). ) drog ner kvällen lite, med tanke på att Cerdic & C:o var ute på KB och jag ville så gärna möta upp dem för en kväll ute. Men, än är inte vintern slut!
Var hemma redan vid 01 eftersom resten drog ut på The Rumble. Sovit gott och skönt inatt.

image257

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0