I AM ALIVE!

Jaaaa, har precit kommit hem, och jag lever. =) Föll inte på rumpan en enda gång, men har dock jäääkligt ont i vaderna nu. Hoppas att det är en vanesak och att det försvinner snart. Lär bli en hel del rullande i höst om jag tror rätt.

Åker ju förtillfället på ett par gamla slitna inlines, som jag fick gratis av Lion's.. Haha. "Du får dem, ifall du inte kan åka i dem så lämna bara tillbaka dem så köper någon annan dem". Söta små Lion's-människor. Men ifall jag fastnar för det hela så lär jag ju köpa ett par nya snarast.. Redan spanat in ett par söta på Intersport som har Rosa Bandet broderat på sidan.. Nöje kombinerat med nytta! (För jag antar att en viss del av pengarna går till Bröstcancerfonden ifall Rosa Bandet är broderat på...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0