By the way.. Snowjoggers!?

Satt och läste på nätet häromdagen om att de så kära "snowjoggers" var på väg tillbaka till våra skohyllor, idag kom det ytterligare ett bevis när jag under lunchen satt och läste den danska Cosmopolitan och ett megauppslag om olika celebriteter som hade dessa på sina fötter och en stor kampanj för "Rubber duck Snowjoggers" uppenbarades framför mig.

Visst ger det söta nostalgikänslor ifrån förr (= Men jag vet inte om jag ska tycka det är kul eller inte.
Jag är mest kär i deras logo... det är ju en gummianka =)


   

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej, vilken hemsida är de skorna ifrån? Vet du i vilka affärer skorna går att köpa, mer än på Bianco?

2007-10-17 @ 10:10:31
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: Tilina

Hej Sophie. =) Nja, var inne på BikBok på Kärleksgatan i Malmö idag och de har faktiskt fått in dem, som enda BikBok-butik. Men kanske lite långt att åka till Malmö för dig? Kram

2007-10-18 @ 19:10:14
URL: http://tilina.blogg.se
Postat av: Sophie

Inga problem med att ta sig dit för ett par! :) Vad kostar dem? Finns de i flera färger?
Ska du köpa ett par? =) Kram

2007-10-18 @ 21:34:04
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: Lollo

försökte hitta info om skorna och hittade hit till din blogg. jag behöver ett par varma vinterskor, och snowjoggers är väl verkligen varma? börjar nästan fundera på att köpa, även om de kanske inte är snyggaste möjliga...

såg på nilsons hemsida (nilson.com) att de hade tagit in dem. :)

2007-10-25 @ 20:22:50
Postat av: Tilina

Hej Lollo! Så kul att du hittade hit. =) Jo, snowjoggers är vaaarma vinterskor och faktiskt ett verkligt bra vinterköp. Nej, utseendet på skorna finns det ju delade meningar om. Men ju mer jag kollar på dem desto bättre ser dem ut varje gång tycker jag. =) Tycker absolut att du ska satsa påe tt par sådana! Kram!

2007-10-26 @ 13:07:28
URL: http://tilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0