Solskenstur


Det blev till slut att vi stack ut på landsvägshojjen ändå, men det blåste fruktansvärt mycket och all min motivation till dagens pass sööögs ut ur mig. Så vi stack hem efter 1h å lastade in våra mountainbikes i bilen och körde iväg till Kullatorp. Körde runt där i 3h på alla möjliga skogsvägar.. Kulkul! Ingen blåst och mycket sol.. (=

Väl hemma så fick jag, nästan bokstavligt talat, slänga i mig maten och sen köra till Svågertorp för att hämta hem Tilisha och Jonathan... Men de är så snälla så det var värt besväret. Nästan i alla fall.

image276
Mallorca 2007... sunny day!

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt!

2007-11-04 @ 18:27:19
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0