Sjuuukt trött.

Iiiih, jag hade kunnat sova hela långa dagen om det inte vore för träningen!

Viktor skulle åka till jobbet imorse redan klockan 08.20, så vi vaknade 07.30... Jag är helt slut! Har precis städat upp lite i hans rum, (pojkar, att ni aldrig kan hålla rent) samt käkat lite frukost och tanken är egentligen att jag ska ut och träna nu... Men ooooooj vad vinterträningen tar emot de första dagarna med minusgrader, innan man har vant sig, och när man inte har någon att träna med...

- 6,5 grader står termometern på, och det tar verkligen emot att dra på mig löparskorna.. .Så jag tror faktiskt att jag får ta en tupplur (By the way, varför heter det tupplur!?) innan jag drar ut på löparäventyr i Värmland.

image271
 Monne!


Kommentarer
Postat av: Alex

Jadå :) Jobbigt, att gå upp tidigt, lider med dig :/

2007-11-15 @ 15:35:24
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0