Fantastisk kväll... för vissa av oss ;)

Efter träningen igår så åkte Tias och jag in till Sparta och gick på mässan för Lunds gymnasieskolor.. Jag för att träffa Polly och Tias för att träffa Markus! Sedan åkte jag in till stan för att köpa ett saltvattenspray på Stråk och en cool partytop på H&M. Fann båda, men skall byta storlek på toppen så den förblev oanvänd igårkväll!
(Saltvattenspray är från och med igår mitt hårs nya bästa kompis. Grym produkt!)

Tina och jag tog sedan tåget in till Köpenhamn och taxi till Jonathans lägenhet på Nörrebro... Mysigt med Gritt (Tilishas Glitter-kollega), Nathalie och Tina! Efter en herrans massa shots för Tilishas och Gritts del så tog vi taxi till Studenterhuset för att se Factory45 spela. Men, Tilisha hade som vanligt oturen framme och började må väldigt dåligt.. (Hon lär sig aldrig.. ;p) Så tyvärr missade hon det mesta utav spelningen.. Men vi andra kan intyga om att det var riktigt grymt igårkväll! Nathalie, Tilisha och Jonas (Jonathans roomie) åkte sedan hem medans Tina, Gritt och Jag stannade kvar tillsammans med resten. Men hemma hyfsat tidigt ändå och vi 4 somnade gott allihop i Jonathans 140-säng.. Tina och jag på tvären för att vi är så korta... (Ont i hela kroppen idag!)

Kom hem för cirka 1½h sedan, alla pigga och glada förutom Tilisha! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0