Så var 12 år över.

Sista dagen idag. Lite sorgligt faktiskt. Sista gången alla vi kommer vara i bageriet tillsammans. Äta vår traditonella frukost i B12 (eller 11..eller 10.. haha, så bra koll har jag ;)) and so on, and so on.. Men det kändes faktiskt lite grann när man sa hejdå idag. Skulle stanna kvar och göra studentskyltarna idag, men jag hann inte, så tjejerna lovade att rita dit en liten pingvin ifrån mig! =)

Från en sak till en annan; har jag varit i Hjärup och fått kollat upp mitt födelsemärke idag, såg helt ofarligt ut men fick erbjudandet om att ta väck den bara för säkerhets skull.. har bokat en tid men ska fundera på det. Ifall det nu inte är något farligt så är det kanske lite onödigt att behöva gå igenom att bli snittad, sydd och lokalbedövad (aldrig gjort något utav det förut) och som grädde på moset få ett stort rosa ärr på armen. 

Lite info om vädret kanske? Grym blåst och supermulet. Lust att cykla ut idag? Neeej. Men men. A girl's gotta do what a girl's gotta do.

Kommentarer
Postat av: Linda

Skulle de verkligen anvændaden metoden før att ta bort fødelsemærket?? Isåfall borde du søka upp ett annat stælle som kan ta bort det med laser. Jag tog førra året bort 8 ganska stora (6-7mm) fødelsemærke på ryggen med laser och det ser man inte om man inte letar efter det.

2007-05-31 @ 11:30:04
URL: http://lindaolsson81.blogg.se
Postat av: Tilina

Är det sant? Laser? Hmm.. det låter som något jag borde kolla upp! Mitt födelsemärke är inte mer än 3-4 mm, så känns lite läskigt att snittas å det där för en sån liten grej. Tack så mycket =) Hoppas det går bra med din examen! =)

2007-05-31 @ 13:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0