Fullspäckad dag imorgon..

Skolan börjar 07.00. Sista gången jag någonsin kommer att stå i Vipans butik. Lite blandade känslor där!
Sedan skall jag ta mig in till Hjärup kl 14.30 för att kolla upp ett födelsemärke. Man vill ju inte gärna ha cancer som 18åring.
... Jag vet, jag är också lite dramatisk av mig, men det är bättre att kolla upp det och vara säker än att vara ovetandes!
Efter det är det några timmar på cykeln som väntar. Blir en sen kväll. Ser ut att bli Lomma - Bjärred - Lödde - Häljarp - Kävlinge - Gårdstånga - S. Sandby - Dalby - HEM!
Det värsta är att det ser ut som om jag kommer få avverka dessa timmar helt själv. Kul... Verkligen ;)

Kommentarer
Postat av: TomasDJ

Av ren nyfikenhet, vad blir din ungefärliga snitthastighet under en sådan cykelrunda som du cyklar själv?

2007-05-30 @ 18:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0