Tjejen som tackar nej till Timberlake.

I födelsedagspresent fick jag 2 st biljetter till Justin Timberlake i Parken. Joohoo, tänkte jag.
Mindre joohoo när jag verkligen insåg att jag hade ståplats bland 54 000 andra människor. (Jag, tjejen som nästan fick en panikattack när hon såg Westlife på Forum med 14 000 andra och trodde hon skulle dö under Mando Diao.s konsert på KB.)
Så efter grymt mycket velande så bestämde jag mig idag, 13.00 för att skippa den snygga amerikanen.
Ångesten kryper sakta över mig, men samtidigt.. stå upp i 10 timmar 3½ dag innan SM-tempot kan ju absolut inte vara något som förbättrar någonting.

Nej, istället drar Tina och jag till Forum i oktober och ser Gwen Stefani. (Det går ju inte riktigt upp emot Timberlake... men vafasen, var han tvungen att komma till Skandinavien under sommarhalvåret?!)
Jaja.. jag kan ju alltid tråna efter gossen på MTV istället. Plus att med mina ynka 152 centimeter så tror jag knappast jag skulle se något annat än alla andras hår. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0