Vill ni veta lite onödiga saker om mig så läs det här.

[x] Jag är kortare än 170cm. (En aning kortare än så är jag va..? =))
[ ] jag tycker att jag är ful
[x] Jag blir lätt brun.
[ ] Jag har en tatuering.
[ ] Jag har haft/har tandställning.
[x] Jag har glasögon/linser. (Linser)
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[ ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[ ] Jag har fräknar


HÄLSA 
[ ] Jag har fått stygn på ett öppet sår.
[ ] Jag har brutit ett ben. (Handleden 3 ggr) 
[x] Jag har suttit hos läkaren med en vän.
[ ] Mina visdomständer har tagits bort.
[ ] Jag har genomgått en allvarlig operation.
[x] Jag har haft vattkoppor.
[ ] Jag har haft/har astma.


EFARENHETER
[x] Jag har tappat bort mig i min hemstad.
[x] Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas. 
[x] Jag har gått "skinny dipping".
[ ] Jag har lekt sanning eller konsekvens.
[ ] Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme.
[x] Jag har krockat i/med en bil. (Jag har vurpat in i en bil några ggr...)
[x] Jag har suttit på ett tak på natten.
[x] Jag har åkt taxi.
[ ] Jag har åkt snowboard.

FÖRHÅLLANDEN
[x] Jag är singel.
[ ] Jag har varit på en blind date.
[ ] Jag har blivit dumpad oftare än jag själv har varit den som dumpar.
[/] Jag saknar någon just nu. (Kan man säga halvt..?)
[ ] Jag är rädd för att bli övergiven.
[ ] Jag har varit otrogen i ett förhållande.
[x] Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig. 
[x] Jag har sparat något från ett gammalt förhållande.

SEXUALITET
[ ] Jag har varit förtjust i en lärare.
[x] Jag har blivit kysst i regnet.
[x] Jag har kramat en till mig helt okänd person.
[ ] Jag har kysst en till mig helt okänd person.

ÄRLIGHET
[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[ ] Jag har smygit ut utan lov.
[x] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet.
[x] Jag har fuskat i ett spel.
[x] Jag har struntat i ett prov.


RANDOM
[x] Jag ser på nyheterna.
[ ] Jag dödar inte insekter.
[x] Jag svär ofta.
[x] Jag sjunger i duschen.
[ ] Jag är en morgonperson. 
[x] Jag är en sportfanatiker.
[x] Jag är bra på att baka.
[x] Jag har haft pyjamas på mig i skolan. (Pyjamasdagen i 9an...)
[x] Jag skrattar åt mina egna skämt.
[ ] Jag äter snabbmat varje vecka.
[ ] Jag är bra på matematik.
[x] Jag tror på spöken.
[x] Jag älskar mörk choklad.
[x] Jag spelar dataspel och/eller tv-spel.
[x] Jag är bra på att minnas ansikten.
[x] Jag är bra på att minnas namn.
[x] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0