Väldigt mysigt återseende!

I onsdags var det som sagt GP i Staffanstorp. Dålig planering, så jag blev satt som flaggvakt i den mest trafikerade korsningen.... ensam!!! Det gick vekligen endast ihop med nöd och näppe. Såg dock inte en enda cyklist under hela loppet, jag var alldeles för långt bort och hade alldeles för många bilar att hålla koll på. Nästa år hoppas jag att jag hamnar på ett lite mindre ansvarsfullt ställe... =p
Cerdic skulle komma och hålla mig sällskap, och visst gjorde han det, han kom precis efter målgång. Perfekt tajmat så han slapp stå med mig. Fy bubblan. =) Senare mös vi med film och godis och pratade om både det ena och det andra. Blev sent i säng, men vad gör man inte när man inte träffat Cerdic på en hel månad och han dessutom skulle åka iväg igen redan dagen efter?! Visserligen bara till Stockholm nu, men vad gör det mig egentligen om vart han är? Om han så är i Indien eller Göteborg så ser jag ju ändå inte gossen.

Nu blir det sängen, tidig morgon imorrn!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0