Sjukdom eller sliten?...

Kanske bara en dålig dag? Någonting var det idag i alla fall... Förra året efter 3-milen så var jag helt död och kippade efter luft, idag var jag anfådd i cirka 1 minut efter målgång.. Kände att jag hade kunnat dra igång me en 5km-intervall lite efter målgång. Och den känslan är helt fel att ha efter en 3-milare... Fick inte alls upp pulsen och benen kunde inte förmå sig att pressa ur någon kraft idag. Men så ska man istället vara glad för att det inte var SM jag körde idag. =)

Har vila imorgon så får vi se ifall det är något på gång, tänkte ta pulsen under nattens sömn och kika på imorgon... Förhoppningsvis är jag bara lite sliten! Brukar ju inte få upp pulsen då. Har ju haft en hård vecka, så det är bara rimligt egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0