Perfekt söndag..

Efter en lätt 2 timmarstur imorse så stack Tina och Jag in till Malmö och Metro för att äta brunch med Tilisha, Jonathan, Nasty och Josse. Supermysigt! 89 kronor för brunchbuffé och Tina och jag var nådigt hungriga.. Pannkakor, bacon, äggröra... yummi!! Längesedan jag åt så mycket..

Efter att Josse och Nasty stuckit hem så åkte vi andra till Baltzargatan för att se på Tinas lägenhet.. Den får verkligen fram flytta-hemifrån-känslor hos mig. Riktigt fin och ligger mitt i smeten.. Rundade av Malmöturen med en take-away kaffe på Espresso House och en något(!) förvirrad kille i kassan.

Äntligen hemma (jag var mycket trött.. tror jag fick en alldeles för stor sockerkick av alla pannkakor...) så låg vi alla på mitt rum och läste tidningar och lyssnade på musik, innan det var dags för mat igen! Pjuh... Tror jag ätit för 2 personer idag.

Och som sagt, kvällen avslutades med Cerdic som perfekt sällskap. =)

... Hur mycket bättre kan en hemma-söndag bli för mig?

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0