På bättringsväg.


Idag mår jag så mycket bättre än igår!

Imorgon är det alltså Alla hjärtans dag. Sanningen är faktiskt den att jag aldrig fått någon riktig alla hjärtans dag-uppvaktning. Never ever. Jo, när jag gick i 8an så var det en av gossarna i 7an som lagt blommor i min brevlåda. Fast jag skulle nog inte riktigt vilja räkna det som riktig uppvaktning. Men en väldigt söt gest, dock! =)

Men jag får i alla fall alltid något sött av mamsen den 14e februari. En tradition som nog alltid kommer finnas kvar. Hon får bli min Valentine i år.

Högst upp på "Vill-Ha"-listan står just nu Ben&Jerrys Chocolate Fudge Brownie Lipbalm, (Åh, sounds like a piece of heaven.) på delad plats med Paolo Nutinis nya platta. Om jag ändå hade haft en Valentine som kunnat ge mig dessa saker imorrn...

164908-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0