Varför gör jag inte såhär oftare?

Grymt skönt att vara färdigduschad och det hela redan klockan 11.00 på förmiddagen! VARFÖR gör jag inte alltid på detta viset!? Men har fått sovit alldeles för lite inatt, låg och vred och vände på mig i tre timmar, nej, ni läste inte fel, tre timmar. För att försäkra mig om att ni inte missat något, så skriver jag det igen, tre timmar. 8-) (Även första gången i mitt liv som jag faktiskt gör den smileysen. )

Så nu har jag ätit och lite grann annat, så ska ta en liten förmiddags-powernap och återfå lite krafter.
Måste ringa Kärleksgatan också och byta bort en av mina vakter, råkat ta en lördagsvakt den dagen vi ska åka till Göteborg med Mams & Paps! =/

Sov sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0