Jobb - Rea - Jobb Rea - Jobb - Rea

Ruskigt mycket att göra på jobb idag!! Gaaalet, jag blev satt i ena kassan hela dagen tillsammans med Mia (The Boss) och Ille.. Har 3 kassor, stooor BikBok-affär. Och det var inte en enda sekund ledig på hela dagen kändes det som, men det var kul! Mycket trevligt med så mycket att göra.. Den mindre trevliga biten kommer efter stängning, städning.. Men den gick också lätt idag eftersom vi var 8 personer och vi hade en hel del intressanta samtalsämnen under tiden =) Fick ihop 12 timmar iaf, så jag ser fram emot lönekuvertet efter att jag kommer hem ifrån Sri Lanka =)

Ska jobba imorgon också.. 10-? så antar att jag är hemma vid 19.30 - 20 någongång.. Och på fredag så måååste jag packa min väska!! Åker om 7 dagar nu och jag har inte börjat packa ens, och det är en hel del som händer emellan ändå, jobb, jobb, Göteborg-resa, nyår.. Fredag is THE day for packing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0