Idol-snack...

Cerdic och jag låtsas verka väldigt kunniga på musikområdet och diskuterar Idol i evigheter..

På tal om Andreas och till slut även mig;

Cerdic. Kung Zlatan. säger: Jaja, klart Marie är bättre egentligen, men Andreas kan uppenbarligen sjunga bra som fan.

Cerdic. Kung Zlatan. säger: Sen att han inte är lika jämn

Cerdic. Kung Zlatan. säger: Men typ som att han fick "Conga", som INGEN i Sverige klarar av på så kort tid, och amanda fick en jävla låt som passade henne perfekt liksom, haha.

Cerdic. Kung Zlatan. säger: Juryn valde nog inte riiiktigt rättvist där

Tilina säger: Haha, men ja diggar juryn

Tilina säger: Jag kan sjunga "Conga".

Cerdic. Kung Zlatan. säger: Hahaha

Cerdic. Kung Zlatan. säger: ;D

Tilina säger: Cooome on everybody lets doo that conga, know you cant control your body any longer!

Tilina säger: .. Jag sitter faktiskt å sjunger, så jag kan

Cerdic. Kung Zlatan. säger: Haha, sen ska du sjunga det bra också ;D

Tilina säger: Haha, det GÖR jag!

Märker hur stort förtroende han har för min musiktalang i alla fall.. Han är en av få utvalda lyckliga människor som får höra mig sjunga i verkligheten... Och jag vet att han innerst inne är väldigt lycklig för att han är en av dem.. Han bara låtsas vara sur för att han har blivit en av dem.


Kommentarer
Postat av: Mattias 2 (kugen.blogg.se) för er som vill

1. Andreas är sjukt duktig!
2. Andreas är sjukt go
3. Han fick en skitlåt
4. Tilina, du behövde en kommentar såg jag. 3 st på en hel sida :O.. skärpning!!

Måste göra reklam. kugen.blogg.se för er som inte vill stanna kvar här längre!'

Pusshej!

2007-12-02 @ 22:46:28
Postat av: Tilina

Hahah, Jag har aldrig sagt att Andreas är kass ;) Han var faktiskt min älsklingsidol fram till förra veckan, då han som sagt i mina ögon sjönk som en sten. Så det så =) Förresten.. kugen? Borde jag oroa mig för ditt bloggnamn? :P Pussheejs!

2007-12-02 @ 22:48:36
URL: http://tilina.blogg.se
Postat av: Kugen

Nä, det borde du inte. Det e bara ett namn =I hihi. Andreas är Gud btw! :)

2007-12-02 @ 22:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0