Time to sleep.

Veckan går väldigt fort känns det som. Har inte tid till att träffa Cerdic heller! Men nästa helg så tävlar jag i Landskrona, då skall jag allt försöka tvinga med honom! =) (Jag har faktiskt sett dina fotbollsmatcher pysen... ) Imorgon blir det praktik och träning, skall nog till sömmerskan också. Har lite eld i baken nu, tiden går så himla fort, och det är så många dagar som försvinner på grund av cyklingen, så jag får allt ta och sätta igång med det sista i skolan nu. 7 veckor.. 7 veckor.. 7 veckor.. ifall jag säger det tillräckligt många gånger så bör jag nog snart inse att det faktiskt bara är 7 veckor kvar. Inte särskilt lång tid. Skärp dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0