Ny vecka

Tiden går så fort! Alldeles för fort. Håller på att få panik... Så mycket som ska göras, och så lite tid. Varför lyckas jag alltid att vänta med allt till sista minuten? Nåja.. jag får väl skylla mig själv.. =)

Imorgon är det praktik, sedan Tårtesset, efter det ska jag äntligen till sömmerskan och få ta alla mått och lämna ifrån mig alla tyger och balklänningen.. Sedan väntar cykeln. Någonstans däremellan ska jag försöka klämma in lite mat och vila. Stressig dag.

Har suttit och fixat och donat med studentinbjudningarna hela kvällen, äntligen är jag färdig! Känns skönt att få väck det från axlarna nu i alla fall... Stackars mamma som måste fixa allt till studenten själv bara, då vi andra är i Laxå 3 dagar och kommer hem cirkus 20 timmar innan det hela ska rulla igång... Hon är en stjärna.

Cerdic har äntligen (!) fixat kostym till balen.. Jag är säker på att han kommer va den läckraste killen där ;) haha. (Fast, helst av allt skulle jag ju velat att du skulle haft frack... nut nut.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0