Ytterligare en helg har passerat.

Gud vad tiden går fort... Förra veckan flög förbi med lite jobb, lite banträning, lite bakande, lite bio - Black Swan, och lite mer träning. Helgen var en jobbhelg så fick bli korta med intensiva pass, distansen fick jag ta igen igår då jag begav mig ut i ett grått och disigt Skåne i 9 plusgrader. Regnet duggade mesta delen av tiden och gjorde rumpan kall och blöt trots de så många plusgraderna. Lyckades med konststycket att köra fel 3 gånger på min Hököpinge-runda.. Lämnade visst huvudet hemma när jag körde iväg. Men jag fick ihop lite över 100 km, så det var jag nöjd med! Hittade även lite fina nya krokar att köra i för att göra rundan lite längre.
Just nu så har jag en kaka i ugnen - har lovat Andreas en kaka i år och dar nu, och jag har faktiskt gjort kakor flera gånger, men lyckats glömma ta med dem varje gång.. Och inte blev han gladare då han dök upp på banan i tisdags och bullarna jag tagit med var slut :) Så det blir kakfest på banan efter träningen idag! Sticker om 1h och det står plågsamma intervaller på planeringen. Aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0