Barndop

Idag var vi på dop i Hyby, för Signe - min brorson Morgans dotter. Såå.. vad blir jag till Signe..? Gammelfaster?! Oh gud!!

Var ett väldigt fint dop, och efteråt var det samling hemma hos Morgan och Pernilla, med stora delar av släkten. Och precis som vanligt så var det supermysigt. Säger det varje gång som vi haft någon form av samling, men jag verkligen älskar när vi samlas och ses. Familjen består av en så härligt knasig grupp av fantastiska människor, som jag är så glad att var en del av.

Efter mycket prat och god kaka så begav vi oss hemåt, och resten av söndagen har spenderats i soffan med familjen framför "Switch" och "Hämnden". Summa sumarum; en väldigt trevlig dag.

Imorgon blir det banträning mellan 16-19.


Signe med min brorsdotter.


Pappa och mamma med lilla Wilmer.


Mmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0