Vardagslyx

Ja, att kunna ligga här i gräset på en filt - självklart i skuggan - och bara slappna av är för mig lite lyxigt.. :) Kan bero på att vi inte har något gräs att ligga på där hemma. Men här ligger jag nu iaf och njuter för fullt medans de gamla är i Mora!

Har varit ute och rullat tempobanan idag igen och ungdomarnas linjebana också eftersom vi har min systerson med oss upp hit. Startar 14.46 imorgon, och tar det bara som det kommer. Har absolut inga mål med SM och eftersom jag inte är en höjdare på tempolopp så får jag se det som bra träning helt enkelt. För en dag så ska väl allt temponötande löna sig. Hoppas jag. Eller jo, ett mål har jag - jag vill bannemig inte bli allra sist.

Har haft grillat idag till middag - vår farbror är jägare och hade tagit med sig saftiga revben från ett vildsvin. Mums! 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0