Perfect day in Copenhagen

Igår hade jag en ren vilodag før førsta gången sedan vi kom hem från Los Angeles - jag arbetar næmligen alltid på mina vilodagar annars. Men igår var alltså bara en njutar-dag! Mysig frukost med Tilisha, promenerade in till stan, shoppade loss på klænningar till 6-dagars - mindre roligt før plånboken.. Men jag ær så svag før fina klænningar... Kvællen avslutades med god middag och vin hær hemma i stugan med How I met your mother, sæsong 3.

Nu på morgonen har vi avnjutiut flingor med In to the Wild i DVD-spelaren - fantastisk film - se den!! Ska æta en gång till nu innan vi sticker ivæg till Fields før att Tilisha ska arberta, och jag ska møta upp Pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0