Fått lite avklarat!

Imorse var jag som sagt på banken, fick fixat lite grejer. Sen stack jag till STA och fick våra flygbiljetter! (IIIIIHH; AAAAHH!!) och frågat lite om bagage och registrering och dittan och dittan..
In till Malmö sen, handlade skor... (Ups...) MEN! Tilläggas ska att jag faktiskt precis innan lämnade tillbaka en av kjolarna jag köpte från Monki förra veckan!

Sen jobb, jobb, jobb! Nu när jag kom hem gick jag över till Kusin, Moster och Barn och hälsade på lite, tiden rinner ju bara iväg nu innan vi sticker!

Har letat runt efter mina handdesinfektions-flaskor som jag köpte för längesen, men hittar bara en ny... Typiskt! Är ju slut överallt - dumma svininfluensa. Men en flaska räcker ju över resan iaf, sen finns det nog mer att köpa på Hawaii! En liten hög har samlats på golvet utanför rummet med nödvändiga saker nu!

Kommentarer
Postat av: Gull-Tore

Kan tänka mig att din söta lilla mor har vart där och lagt till lite extra i den nödvändiga högen! ;)

2009-09-07 @ 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0