Träning

Jess, nu är det dags och kroppen håller med mig! Det är 4 år sedan som jag varit utan träning i mer än 2 veckor. Detta året har jag praktiskt taget varit utan träning i exakt 5 veckor idag. Sjukt, känns grymt ovant. Men det kan nog ha varit lite bra för psyket att bara semestra utan något som helst ansvar och något tvång till någonting.

Så idag blir första passet på Rehab sen lite innan jag drog till Mallorca i mars, ska bli skönt att komma igång. Kommer vara totalt förstöd i kroppen imorgon - tur att jag är ledig från jobb då då :)

Ska förresten jobba för första gången på exakt 5 veckor idag också - blir härligt, har saknat tjejerna och speciellt Ceca!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0