Ingen skola och kanske.. USA istället?

Har funderat fram och tillbaka, fram och tillbaka och fram och tillbaka på hur jag ska göra till hösten. Ska jag gå i skolan eller ej? Sjukt svårt beslut, vet ju att jag fick grym ångest innan i höstas för att jag inte tagit mig i kragen och sett till så att jag började skolan i augusti.. Men nu plötsligt så är det så mycket annat som lockar?? Är riktigt sugen på att ta väskan till Los Angeles i 2 månader och kanske till och med även ta kontakt med skolan i Santa Monica.. Då skulle vistelsen självklart bli lite längre, fall det skulle kunna fixas med visum o.s.v vill säga..

Hmm.. detta kräver helt klart lite mer fundering..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0