Så var det dags igen.

Veckan har gått snabbt, och imorrn åker pappa och jag upp till Karlstad för att köra Hammarö 3-dagars i helgen.
Var ute och tog en drink med Cerdic, Rikard och Tina igår på Möllan, grymt mysigt, speciellt då jag inte träffat Rikard sedan 13e december.. Men sorgligt då det nu bara är 7h tills vi åker till Kastrup med Cerdic...

Efter drinken igår så hyrde Tina och jag Paranoid Park, då Baby är med i den! Den var bra! =) Men var grymt trött..

Har varit en skön dag idag, på cykeln lite över 08, massage i Klågerup, rullade hem därifrån, sen jobbade jag. Nu är det dags att packa väskan till Hammarö, så det är gjort tills imorrn.

04.50 står Cerdics familj me bilen utanför och hämtar upp mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0