Sommar, sommar, sommar.

Oh yes, it's here. 21 grader i skuggan idag. Så otroligt skönt, har kunnat stå i bikini hela dagen både igår och idag när jag målat balkongen. Om jag blivit brun?-(are) Konstigt nog, nej. Det är precis som om allt mitt pigment åkt ner och ut till bara armar och ben efter alla timmar ute på cykeln med de där förbaskade cykelkläderna på. Ingen särskilt vidare vacker syn. Men, det skall jobbas på brännan! Förra året hade jag endast en dag då jag låg ute i solen och stekte. Smart nog precis under min penicillin-kur... så jag blev ju inte så jävla fräsch efter det precis. Men, läser man någonsin texten om möjliga biverkningar och do and don't,s?

Hämtade upp Kim och Samson i Klågerup innan idag (efter diverse felkörningar...) Sen lagade jag mat till la familia; grillade honungsglaserade kycklingfiléer med ris, grillade tomathalvor och ananasspett.. Yuuuummi. Sommar, jag säger bara det. Sommar.

Imorgon blir det test i Lödde. Spännande att se fall jag kommit någonstans på rätt väg igen? Körde alliansen igår, och visst är där framsteg, hade aldrig kunnat köra så för bara två veckor sedan. Men det finns fortfarane många, många möjliga sekunder att köra in.  Har fått röntgentid den 26e maj också förresten.

Kommentarer
Postat av: Kim Stjärnan

HAHA, du är sämst på vägbeskrinvningar, min kära faster :D

2008-05-07 @ 11:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0