Home.. Sweet.. Home..

Det finns fan inget bättre än hemma. Helt galet vad bra hemma är. Fördrev tiden igår med att åka in till Palma tsm med Tage, Anne, Nina & Mette. Avslutades med en sista shoppingtur på Porto Pi.. Känns förresten som om jag levt på Porto Pi och Bocatta i två veckor nu. Och Bocatta kan man ju faktiskt nästan säga att jag levt på i 2 veckor.. 13 sandwiches på 14 dagar. Same every time. Med en Fanta Lémon såklart.

Köpte mina efterlängtade Nike-skor som jag dreglat över de sista 4 dagarna. Men kunde inte bestämma mig för vilken färg, så efter mycket om och med tillsammans med Nina så köpte jag båda paren. Samma modell, olika färger.. Jag är en lycklig tjej nu!

Annars satt vi framför Milano - San Remo igår och Troels lärde sig att säga "Sju sjösjuka sjömän" samt "Fy fan helvetes jävla schiiiiit!".. Skrangligt, men ändå. =)

Tina mötte mig i lufthamnen med ett fint påskägg i famnen till mig! Home sweet home säger jag ju.

Träffade förresten Kalle Sandell igen, på Palmas flygplats igår. Small world säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0